eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem) › Re: Czy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem)
  • Data: 2004-01-05 14:38:39
    Temat: Re: Czy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem)
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przychodzi pismo z PZU ze nie uznaja szkody bo ich (jak to bylo)
    > "DOCHODZENIE" wykazalo ze nie mialem zlozonych lusterek.

    A to ciekawe. Bo u mnie np. zlozenie lusterek spowodowaloby wiecej szkod
    niz ich pozostawienie w stanie otwartym ... Dlatego nigdy ich nie
    skladam.

    Jesli w regulaminie myjni stoi jasno, ze musisz zlozyc lusterka to masz
    w tym momencie klopot. Mozesz to jedynie sprobowac podwazyc wlasnie tym,
    ze ich zlozenie powoduje jeszcze wieksze niebezpieczenstwo uszkodzenia,
    ale to pewnie potrzebuje wsparcia jakiegos "eksperta" z PZMOT ?