  • Data: 2008-05-10 06:54:58
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Oczywiscie, ze moze. Moze sobie nawet wycenic na 10tys. Ale ja nie musze za
    > to placic.

    Błąd. Nie musisz KUPOWAĆ. Ale jeżeli zdecydujesz sie przyjąć ofertę to
    płać. Klikając na kup teraz allegrowicza zawiera umowę na warunkach
    określonych przez sprzedającego. Jak nie doczytał warunków to jego
    problem, dorosły człowiek, niech poniesie konsekwencje swojej bezmyślności.

    Jeżeli widzę że ktoś wystawia pożądany przeze mnie przedmiot za
    horrendalną cenę albo na idiotycznych warunkach to po prostu nie kupuję.

    Jak ktoś tu zauważył, to nie lek na raka, gość nie umrze jak nie
    pojedzie na euro, tysiące ludzi nie pojadą choćby bardzo chciały.

    To co gość odstawia to próba naprawienia własnej głupoty wyłudzeniem.
    Gdyby chciał być uczciwy poprosił by o anulowanie transakcji ale
    chciwość jest silniejsza. Obaj siebie warci.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813