  • Data: 2008-05-10 10:47:27
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: "K. Mackiewicz" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maverick pisze:

    > A od kiedy to Alledrogo jest wykladnia prawa w Polsce? pytanie czy
    > zechca to powtorzyc w sadzie (ew.)
    >
    > Ja ci powiem ze mozesz isc do sklepu i wziac cokolwiek zechcesz i
    > twierdzic ze zaplacisz 1 pln za wzystko. ZAWSZE! A oni musza ci to wydac.
    >
    > A teraz marsz do najblizszego sklepu :P

    > Serio? No patrz - a jak ten "prawnik" widzi umowy o dzielo, umowy
    > zlecenie? poza tym rachunek wystawic moze osoba fizyczna bez problemu,
    > wiec radze dobrze - zmien "prawnika"

    > Jak to nie mozna brac? Wiedziales wczesniej jaki jest koszt
    > przygotowania do odbioru?
    [cut]
    Wpłata na konto bankowe (płatność z góry) Koszt wysyłki: 2 500,00 zł

    Przy wpłacie koszt "wysyłki" 2 500zł o odbiorze osobistym nie ma mowy w
    aukcji natomiast na priv została uzyskana informacja, że odbiór osobisty
    jest możliwy, jak podejrzewam bez podania ceny "przygotowania do
    odbioru" więc przy odbiorze jeśli padłaby jakaś próba skasowania za
    przygotowanie to odstąpiłbym od umowy (gdyż opłaty przy odbiorze
    osobistym nie były uwzględnione w umowie) i to by było na tyle

    Krzysztof M.