eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)] › Re: Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]
  • Data: 2020-12-14 13:12:28
    Temat: Re: Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Staraj się dalej. Piebiak na pewno to doceni, tym bardziej że na pewno nie
    > jest znowu tak łatwo znaleźć ideowego wylewacza pomyj.

    Jak dla mnie "dziadek w Wermachcie" sam w sobie to ważną ale drugorzędna
    sprawa. Na Pomorzu Gdańskim i na Śląsku (tereny RP2 włączone
    bezpośrednio do 3rzeszy) przy umiejętnym rozgrywaniu to może być nawet
    (średni) atut. Te "nadgorliwe zaprzeczenia" oraz wyznanie członka rodziny
    że "rodzina wiedział" które TVN wyemitował dopiero po wyborach (a nie
    przed) to już dla mnie _bardzo znacznie poważniejsza_ kwestia
    "zasługiwania (dalej) na zaufanie" do Tusk/PO i TVN.

    Dziadka sobie Tusk nie wybrał. To na jakie zaufanie zasługuje po takim
    rozegraniu sprawy w trakcie wyborów prezydenckich to już *jego* dzieło.
    Mnie przekonał na dziesięciolecia że na zaufanie nie zasługuje,
    jednak ci wyborcy dzięki którym był przez dwie kadencje premierem widać
    nie uznali tego za najważniejsze albo odnieśli "nieco" inne wrażenia.

    A wracając do kwestii prawnych tej wypowiedzi za którą mecenas G.
    straszy pozwem: Jak dla mnie Wermacht może być Niemiecki a nie
    nazistowski. Jak Tusk z Giertychem po sądach wywalczą że 1 września na
    Polskę napadł *Niemiecki* a nie nazistowski Wermacht z Niemiec a nie
    Nazi-landu to mi tez będzie (jakoś) pasować.
    "Wszystko ma swoją cenę (którą najwyżej ktoś inny zapłaci)"

    --
    A. Filip