eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)] › Re: Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]
  • Data: 2020-12-17 13:48:17
    Temat: Re: Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Czy dziadek Tuska dostał od władzy ludowej willę na Żoliborzu i wykładał na
    > Czerwonej Sorbonie, czyli skróconych studiach dla wyższych członków PZPR na
    > Politechnice Warszawskiej?

    Czy dziadek Kaczyńskiego z bronią w ręku stał za państwem
    przeprowadzającym Holocaust? [AFAIR trzecia rzesza *niemiecka*
    "ostatecznie fizycznie wyeliminowała" >90% żydów w okupowanej Polsce]
    Czy dziadek Kaczyńskiego walecznie z bronią w ręku bronił Władzy Ludowej
    z poręki Stalina jak profesor major Bauman na którego ataki to
    "miał być antysemityzm"? [Ja pamiętam że dziadek Tuska w Wermachtu
    trafił do armii Andersa ale jak chcesz się bawić w za czystą demagogię
    to proszę bardzo]

    --
    A. Filip