eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)] › Re: Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]
  • Data: 2020-12-15 12:08:09
    Temat: Re: Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Problem w tym, że ciemny lud to kupuje, czego klinicznym przykładem jest A.
    > Filip i jemu podobni.

    Twój rozumek jest o wiele za mały by pojąć że dla mnie istotniejsze od
    dziadka w Wermachcie (a potem u Andersa) jest to jak Tusk poszedł w [...]
    *nadgorliwe* zaprzeczenia "przez współpracowników"? Dla mnie "dziadek w
    Wermachcie" to sprawa dość ważna ale drugorzędna dopóki się z niej nie
    zrobi przez "mataczenie" kwestii pierwszorzędnej politycznej wagi czyli
    zasługiwania na zaufanie.

    --
    A. Filip