eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)] › Re: Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]
  • Data: 2020-12-14 20:24:12
    Temat: Re: Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >Jak dla mnie "dziadek w Wermachcie" sam w sobie to ważną ale
    >drugorzędna
    >sprawa. Na Pomorzu Gdańskim i na Śląsku (tereny RP2 włączone
    >bezpośrednio do 3rzeszy) przy umiejętnym rozgrywaniu to może być
    >nawet
    >(średni) atut. Te "nadgorliwe zaprzeczenia" oraz wyznanie członka
    >rodziny
    >że "rodzina wiedział" które TVN wyemitował dopiero po wyborach (a nie
    >przed) to już dla mnie _bardzo znacznie poważniejsza_ kwestia
    >"zasługiwania (dalej) na zaufanie" do Tusk/PO i TVN.

> [...]

    Nie wiem, co ty tam widzisz zlego w "rozegraniu".
    Bez trudu uwierze, ze nie wiedzial o historii dziadka, choc zle to o
    nim swiadczy jako o historyku z wyksztalcenia.
    Ale widac wolal kominy malowac niz historie zglebiac.

    O dziadku akurat dobrze swiadczy, ze z tego Wehrmachtu zdezerterowal,
    przylaczyl sie do polskiej armii, wrocil ... wiec tylko PiS moze z
    tego jakis zarzut czynic ...

    J.