eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)] › Re: Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie
    wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]
    Date: Mon, 14 Dec 2020 11:56:24 +0100 (CET)

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > relacji jego najstarszej córki Eleonory Gurkowskiej oraz zgodnie z
    > niemieckimi dokumentami[10] był żołnierzem jednostki o nazwie 328.
    > Grenadier-Ersatz-und Ausbilldungsbatallion (328. Zapasowy Batalion Szkolny
    > Grenadierów) i wraz z nią stacjonował w Akwizgranie (jednostka odpowiadała
    > za pobór, szkolenie rezerw wojsk lądowych oraz uzbrojenie)[11]. W szeregach
    > Wehrmachtu pozostawał do października 1944[4]. Od 24 listopada 1944 był
    > żołnierzem Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie[11][4][1]. W życiorysie z
    > 1975 stwierdził, że pracował Od 26.8.1944 do 5.3.1945 przy kopaniu okopów."

    Czyli D. Tusk (EPL) najbardziej odpowiada za " *nadgorliwe*
    zaprzeczenia" swoich współpracowników z kampanii prezydenckiej?
    [ minimum: odpowiedzialność (milczącego) kandydata/szefa ]
    Miał facet pecha że się wydało przed drugą turą a nie po niej,
    dojechałby do wyborczego zwycięstwa krzycząc (przez podwładnych) jak to
    jest biednym pomawianym. A po wyborach byłby drugi "magister"
    Kwaśniewski.

    IMHO na grupie prawo nie powinno być wiele litości dla *nadgorliwych*
    zaprzeczeń. Jak dla mnie to bardzo ryzykowna zbrodnia przeciw
    profesjonalizmowi prawnemu i politycznemu, zasługująca na (surową) karę
    jak się wyda. W tym przypadku się wydało "za szybko".

    --
    A. Filip