  • Data: 2010-02-16 22:59:51
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: "Nieco wkurzony" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Nie.

    Aha. :]

    > To skąd wiesz, że nie było, skoro mówisz, że było tylko nie było...

    Gdzie tak napisałem? Proszę mnie zacytować.

    Cały czas tłumaczę, że żadnego rozwiązania umowy nie było (chociaż tak
    tłumaczy się, post factum, usługodawca), a jedynie nastąpiło zaniechanie
    świadczenia usług na moją rzecz. Umowa zatem trwa - a po prostu usługodawca ze
    swoich zobowiązań się nie wywiązuje. Rachunki? Wszystkie, które otrzymałem -
    opłaciłem. Gdybym dostawał je dalej - też bym opłacił.

    Widzisz tu jakąś sprzeczność?

    > Sam widzisz, jak bełkotliwe i niespójne są twoje zeznania?
    >
    > Opisz... przebieg.... sprawy.... krok... po.... kroku.
    >
    > Dotarło?

    A co budzi Twoje wątpliwości w poście inicjującym wątek?

    > No jest całkiem szczegółowy. Nie ma w nim zastrzeżenia, że wypowiedzenie
    > umowy w innej formie jest nieważne.
    >
    > I co teraz zrobisz?

    § 2. Jeżeli umowa została zawarta w formie pisemnej, jej rozwiązanie za
    zgodą obu stron, jak również odstąpienie od niej albo jej wypowiedzenie
    powinno być stwierdzone pismem.

    No, to ma być "stwierdzone pismem" - czy nie ma być? Czy złamanie tego
    paragrafu KC (czy jakiegokolwiek innego) jest dozwolone - czy też łamanie
    postanowień KC jednak dozwolone nie jest?

    Czy są może jakieś sankcje za łamanie postanowień KC - czy takowych nie ma?