  • Data: 2010-02-17 00:33:18
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: "Nieco wkurzony" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > A treść tego uzgodnienia, czyli de facto zmiany umowy, masz na piśmie,
    > hmm? ;->

    1. To nie była "zmiana umowy", gdyż nie dotyczyła zmiany jej warunków na
    przyszłość, tylko prośba z mojej strony o incydentalne przedłużenie terminu
    płatności. A nie o wydłużenie tego terminu już w każdym kolejnym okresie
    rozliczeniowym.

    2. Nie, niestety nie miałem... :( współpraca - przed tym wypadkiem - układała
    się całkiem w porządku, takiego "numeru" akurat z ich strony autentycznie się
    nie spodziewałem.

    Tu jednak chciałbym zaznaczyć, że nawet ich prawnik, przysłany na rozprawę,
    nie zaprzeczał faktowi tej rozmowy (chociaż był dociekliwy co do jej
    treści).Także nie powoływał się na te przepisy, które tak uparcie tu są
    przywoływane, że niby "nie musieli pisemnie". A przecież, gdyby tak było, to
    byłoby dla niego najkrótsze możliwe "załatwienie sprawy". Wyrzucić z siebie tę
    formułkę od razu - bo w takiej sytuacji (gdyby tak miało być) cała reszta
    staje się nieistotna...