  • Data: 2010-02-17 06:54:22
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nieco wkurzony" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hlehsu$4f6$1@inews.gazeta.pl...
    > Przyznam, że takie orzeczenie sądu to dla mnie zaskoczenie kompletne, i
    > kompletne curiosum. A co Wy o tym sądzicie? Dla mnie dziwnie to wygląda,
    bo
    > sugeruje, że taką umową, której KAŻDY Z OSOBNA zapis nie jest
    "zabezpieczony"
    > taką "indywidualnie dodaną sankcją", to można sobie... podetrzeć. Mimo, że
    > umowa będzie podpisana przez obie strony.

    Szczerze mowiac po przeczytaniu Twojego posta, napisalem maila do naszego
    prawnika. Celem ewentualnego przygotowania nowych umow i skorygowania
    starych. Strzeżonego... wiadomo kto strzeże:)
    Dziwny przypadek. Niech mi przynajmniej z twojego szczatkowego opisu
    wywnioskuja ewentualne zabezpieczenia na przyszlosc.

    Jedyne, co moge Ci polecic - to pojscie z tej grupy do normalnego
    prawnika/biura prawnego. Tracisz pieniadze z powodu zerwanej umowy, a teraz
    sily i czas na to zeby sie przekomarzać na grupie dyskusyjnej??? To nie jest
    poradnia prawnicza. Prawnikow to tu chyba w ogole nie ma. Tutaj jest grupa
    dyskusyjna, i w zasadzie wszystko co ktos napisze to "jego wlasna opinia,
    jego IMO itp.". No chyba ze szukales grupy moralnego wsparcia i myslales ze
    zaraz sie znajdzie ktos, kto cie wirtualnie poklepie po ramieniu:) No coz..
    poklepac moge, bo przynajmniej z tego co ja zrozumialem z twojego postu, to
    wyszlo dziwnie i niekorzystnie dla ciebie.

    Ze swojej strony poradze tylko: nawet jesli masz racje w calym tym sporze,
    to mniej zapalczywosci. Wystarczy przesledzic twoje reakcje na uwagi i
    uszczypliwosci ze strony grupowiczow. Rozumiem ze jestes zdenerwowany i
    "chodzisz caly" tą sprawą, ale trza wyluzowac troszke, bo sie psychicznie
    zameczysz. Poza tym na chlodno chyba lepiej bedzie myslec.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera