  • Data: 2003-12-16 16:00:26
    Temat: Re: Czy może grozić mi urlop???
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/16/2003 12:17 PM, Łukasz wrote:

    > [.........] Dostałem niedawno notatkę
    > służbową, gdzie mój "opiekun" z ramienia operatora stwierdził, iż gdy nie
    > będziemy mieli dziennej sprzedaży aktywacji oraz pewnej określonej liczby
    > wizyt u klientów, to zwróci się do dealera (czyli tam gdzie jesteśmy
    > zatrudnieni) o potraktowanie takiego dnia bez efektów jako dnia urlopu.

    Umowa o pracę (taką pewnie masz) jest umową starannego działania, nie
    umową skutku. O ile do ilości wizyt można się doczepić, to do ilości
    podpisanych aktywacji - trudniej.
    W ostateczności "bycie w terenie" a nie u klienta, co stosunkowo łatwo
    zarzucić, bo nie zbierasz pewnie pieczatek, można podciągnąc pod
    nieusprawiedliwioną nieobecność lub "zgłoszony ustnie" urlop - ale na
    pewno nie normalny dzień urlopu.

    Optymalne rozwiązanie: podpisanie przynajmniej jednej umowy bez
    powiadomienia pracodawcy - i "otrzymanie urlopu". Pracodawca musiałby w
    sądzie wyjaśnić, jak mogłeś podpisac umowę, będąc na "urlopie".
    Tyle tylko, że roboty nowej musiałbyś szukać.

    Technika "zarządzania", jaką zastosowano wobec Ciebie jest jedną z
    tradycyjnych u ludzi, którzy byli bici w dzieciństwie lub mają kłopoty
    ze wzwodem.

    Pzdr: Catbert