    From: moon <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moga mnie "wyrzucic jak psa na ulice"?
    Date: Mon, 2 Jan 2012 01:19:50 +0100

    Dnia Sun, 1 Jan 2012 19:50:44 +0100, XL napisał(a):

    > art. 672
    > Jeżeli najemca dopuszcza się zwłoki z zapłatą czynszu co najmniej za dwa
    > pełne okresy płatności, wynajmujący może najem wypowiedzieć bez zachowania
    > terminów wypowiedzenia.

    naruszył postanowienia umowy, co nie znaczy, że ją "zerwał".
    żeby przestała obowiązywać trzeba napisać wypowiedzenie;
    w nim, dobrze jest dać ostateczny termin do wyrównania zaległości, zwykle
    to jest miesiąc, od czasu ostatniej należności, o ile nic się nie zmieniło;
    a potem, dopiero się musisz poużerać, albo iść do sądu i znów "troszkę"
    poczekać na rozprawę.
    a jeszcze potem, nawet jak wygrasz, na eksmisję.
    jest troszkę zabawy, nie powiem...

    moon