  • Data: 2012-01-04 21:36:04
    Temat: Re: Czy moga mnie "wyrzucic jak psa na ulice"?
    Od: leon <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-12-2011 o 11:01:06 Lokator <m...@g...skasuj-to.pl>
    napisał(a):

    > Skoro jego KOMPLETNIE nie interesuje moja - bardzo trudna - sytuacja,
    > czemu ja
    > mam aż tak bardzo wczuwać się w jego sytuację, o wiele prostszą przecież?

    Tu się facet głęboko mylisz. Właściciel bacznie obserwują Twoja ciężką
    sytuacje.
    I teraz reaguje aby nie przerodziło się to w jego ciężką sytuację.

    > Owszem, obraziłem się - nie interesuje mnie zdanie takich fajfusów,
    > których
    > nawet nie interesują okoliczności, a potrafią jedynie liczyć swoje
    > "kochane pieniądze".

    Wyrobione zdanie kogoś, kto nigdy nie potrafił zadbać o finanse.

    > Poza tym, nie pytałem o twoje zdanie; to, o co pytałem, widać na samym
    > początku w cytacie z mojego postu. Swoje prywatne zdanie zachowaj dla
    > siebie.

    Trollowac trzeba umieć

    > Życzę ci serdecznie, abyś sam znalazł się kiedyś w takiej sytuacji - i
    > żebyś
    > wtedy sobie przypomniał, co tu napisałeś.

    jw

    --
    Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -
    Lem