    From: "poilkj" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mam prawo zwrócic towar...??
    Date: Thu, 13 Nov 2003 18:45:30 -0600

    "-={Dj Joy}=-" <d...@n...pl> wrote in message
    news:bp0nbs$4v8$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie zwróciłem uwagi na tom ze w ofercie nie ma nic o tym, że jest
    > on bez napedu dyskietek... FDD 3,5 czyli co okazuje sie ze dodatkowe
    koszta
    > do tego
    Nie kupuj stacji. pracuję na laptopie przez dłuższy czas też bez stacji
    dyskietek i jeszcze nie miałem takiej potrzeby, żeby jej użyć.
    Do wysyłania i ściągania plików służy internet. Jeżeli już coś naprawdę
    dużego muszę przynieść, to kupiłem sobie 512 MB pendrive.
    Znacznie wygodniejsze i pojemniejsze niż dyskietka. oczywiście nie musisz od
    razu kupować 512 MB, kup 64 MB. Z powodzeniem wystarcza i tak robi za prawie
    40 dyskietek. Bardziej niż stacja dyskietek przyda się nagrywarka jeżeli
    zamierzasz przenosić duże zbiory.
    Po za tym jeśli masz w domu drugi stacjonarmy komputer, to zainwestuj w mały
    bezprzewodowy router i wireless. Dużo wygodniejsze, szczególnie jeżeli ten
    drugi komputer ma podłączenie do internetu, wówcza masz internet w laptopie,
    bez spinania się kabelkami co jest czasami bardzo wygodne.

    >.....no i nie ma takze wyjscia na ewentualnie podlaczenie myszki czy
    > klawiatury... trzeba cos kupic i8 pod usb podłączyć

    bardzo dużo urządzeń ma w tej chwili tylko usb. Kupienie myszki i klawiatury
    pod usb to nie problem.
    Po za tym pomyśl o klawiaturze i myszce bezprzewodowej.

    Nie wiem co kupiłeś, ale jest jeszcze coś co się nazywa stacja dokująca
    (docking station), ale nie wiem, czy w twoim wypadku to mam sens.