  • Data: 2009-02-13 14:14:55
    Temat: Re: Czy mają prawo....
    Od: "... ..." <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem ciekawy, czy na wszystkie te pytania im odpowiedziałeś?

    Oczywiście że nie.Po chwili kompletnego zaskoczenia i zbaranienia
    odpowiedziałem im żeby wystosowali oficialne pismo z uwzględnieniem paragrafu
    który złamałem, nie siedząc ustawowej normy godzin w domu.
    Pan urzędnik wyraził się wtedy że zbieram przestrzeń życiową rodziną
    czekającym lata na mieszkania i jeszcze sobie pogadamy.

    Właśnie się dowiedziałem że dziś rano byli u sąsiada są to naprawdę policiant
    i pracownik urzędu.Czy mają jakąś podstawę prawną by zabierać mieszkania?
    Ten sąsiad terz regularnie płaci i terz jest w szoku,mieszka tam dwa lata i
    całe oszczędności wpakował żeby wyremontować to mieszkanie.