  • Data: 2014-06-23 11:51:24
    Temat: Re: Czy ktoś wie...
    Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-17 23:08, Ajgul pisze:

    > O, film taki był: "Gruz 200". Znaczyło nieboszczyk.

    Ten jak najbardziej żyw. Tylko z kilkoma drobnymi przepychankami z
    prawem. Druga osoba zaś bez (ale tyle to sama wiem). Myślałam, że się
    czegoś bardziej konkretnego dowiem z dziedziny "pracy operacyjnej".

    --
    Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
    jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,