eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy konsument ma prawo do zwrotu towaru bez wad? › Re: Czy konsument ma prawo do zwrotu towaru bez wad?
  • Data: 2007-08-13 22:21:14
    Temat: Re: Czy konsument ma prawo do zwrotu towaru bez wad?
    Od: "e<>n" <9...@b...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f9qk0r$3aj$1@inews.gazeta.pl...
    > tarirara pisze:
    >
    >> kupiłem kilka dni temu sprzęt AGD w EURO, ale mi nie pasuje i chce go
    >> wymienić albo wógole oddać i odebrać pieniądze.
    >> Proba o informację, czy EURO ma obowiązek go przyjąć czy to raczej ich dobra
    >> wola i trzeba to wykłócić, jak sie nie zgodzą?
    >
    > To tylko ich dobra wola... chyba że poza ich lokalem kupiłaś

    lub też istnieje tu jakaś okoliczność świadcząca o istotnej niezgodności towaru
    z umową (katalog możliwości jest otwarty, np. sprzedawca zapewniał, że pralka ma
    funkcję automatycznego "czegoś tam", a okazuje się, że nie ma), wtedy można
    dochodzić doprowadzenia do stanu zgodnego z umową np. poprzez wymianę, a kiedy
    te sposoby zaspokojenia okażą się niewykonalne lub nieekonomiczne, wtedy od
    umowy można odstąpić. konsument ma o tyle łatwe dochodzenie przed sądem, że
    odnośnie do istotnej niezgodności stwierdzonej w okresie pierwszych 6 miesięcy
    istnieje domniemanie, że była ona obecna w czasie zawierania umowy... wszystko
    to jest unormowane w obowiązującej ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1