    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kasjerka dopuściła sie oszustwa ?
    Date: Fri, 12 May 2006 16:30:25 +0200

    Joten napisał(a):
    > Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Czytamy ze zrozumieniem. To, ze "najwygodniej jest tam dotrzec" (bo nie
    > trzeba sie przesiadac 50 razy z autobusu na autobus, nie trzeba sie meczyc z
    > odprawa na lotnisku, nie trzeba lapac stopa), nie znaczy, ze te uslugi sa
    > "najlepsze". Sa czesto "najmniej uciazliwe". Do bycia "najlepszymi" jednak
    > jest im jeszcze daleko.

    No zaraz, bo coś z logiką nie tak - jeżeli coś jest najlepsze, to
    oznacza że nie ma lepszych od tego czegoś, czyli wszystkie inne
    alternatywy są gorsze. Więc jeżeli PKP jest najmniej uciążliwe, więc
    inaczej mówiąc najmniej złe, więc wszystko inne jest gorze, ergo PKP
    jest najlepsze.

    I też nie mogę sie zgodzić z tezą że PKP jest monopolistą. Owszem, ma
    monopol na przewozy kolejowe, ale na przewozy ogółem komunikacja
    autobusowa jest skuteczną konkurencją (wystarczy spojrzeć jakie było
    obłożenie pociągów przed i po boomie prywatnych autobusów)

    p. m.