  • Data: 2006-05-12 19:38:00
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety w przypadku PKP takiej sytuacji nie ma, wiec wszelkie rozwazania tego
    > typu maja wymiar czysto teoretyczny - dopoki nie bedzie nad tym molochem
    > wisial miecz w postaci pokaznych rozmiarow konkurenta, bedzie on rznal z ludzi
    > tyle pieniedzy ile sie da, a oni - nawet majac mocne poczucie niesmaku -
    > placic beda. Bo wyjscia innego nie ma.

    Dla Hanki, i reszty betonu przytoczę podobną historię, jaką zastałem na stacji
    Kutno przed sylwestrem. Grupka młodych osób chce wybrać się na sylwestra do
    Zakopanego. Kupują bilety turystyczne, bo o nich wiedzą. Jakieś 10 minut później
    przychodzi na dworzec ich kolega, staje do kasy i prosi bilet do Zakopanego na
    piątek wieczór, powrót 1 - go stycznia. Kasjerka sprzedaje mu dwa jednorazowe
    bilety - do Zakopanego i spowrotem. Dopiero, gdy dowiedział się od kolegów, że
    przepłacił, poszedł ze słusznymi pretensjami do kasjerki i zarządał zmiany
    biletu na turystyczny. Na szczęście kasjerka nie skasowała opłaty
    maniopulacyjnej (!) Pytanie: dlaczego od razu nie zaproponowała tańszej oferty ?