  • Data: 2003-08-22 10:00:17
    Temat: Re: Czy jest szansa odzyskać pieniądze ?
    Od: "Squash" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ali Gator" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bi4fh9$a25$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Przebijanie numerów silnika i nadwozia jest przestępstwem. Jeśli zgłosisz
    > ten fakt na policję, prawdopodobnie sam zostaniesz o nie oskarżony, bo jak
    > udowodnisz, że to tamten przebijał? I jak udowodnisz, że w ogóle ci to
    > sprzedał?
    >
    > BTW: Numery silnika wpisywane są do dowodu rejestracyjnego. Jak chciałeś
    > zalegalizować taki przeszczep bez żadnych dokumentów?

    Ja jestem w posiadaniu silnika bez przebitych numerów zostały one przebite w
    innym, i ten inny ma takie same numery jak ten który posiadam i został
    sprzedany innemu człowiekowi wraz z innym samochodem - to jest powód dla
    którego on nie chciał podpisac umowy kupna- sprzedazy.

    Dzięki za odzew i pozdrawiam,
    Squash