  • Data: 2008-06-13 00:38:55
    Temat: Re: Czy jesli ktos xeruje... naruszając prawa autorskie
    Od: T <...@t...warszawa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski pisze:

    > Też chyba nie do końca. A jak nie możesz z jakiegoś powodu kupić
    > konkretnego oprogramowania czy utworu a-v to daje Ci to moralne prawo do
    > zrobienia kopii? Ja rozumiem kulturalne przesłanki i inne podobne
    > dylematy ale to MZ mydlenie sobie samemu oczu dla poprawy samopoczucia.

    Morale? Oczywiście! Przecież jest to sytuacja w której ewidentnie nikt
    nic nie traci (skoro nie jestem w stanie kupić danego utworu, to nie ma
    mowy nawet o utraconych korzyściach), a twórca wręcz zyskuje (ma sporą
    szansę, że gdy umożliwi mi kupno swojego utworu to to zrobię -- darmowa
    promocja).

    --
    http://tomasz.warszawa.pl