  • Data: 2008-06-13 01:09:53
    Temat: Re: Czy jesli ktos xeruje... naruszając prawa autorskie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13.06.2008 T <...@t...warszawa.pl> napisał/a:

    > Morale? Oczywi?cie! Przecie? jest to sytuacja w której ewidentnie nikt
    > nic nie traci (skoro nie jestem w stanie kupi? danego utworu, to nie ma
    > mowy nawet o utraconych korzy?ciach), a twórca wr?cz zyskuje (ma spor?

    Rozumiem, czystej wody altruizm :)

    > szans?, ?e gdy umo?liwi mi kupno swojego utworu to to zrobi? -- darmowa
    > promocja).

    Może Ty i Twój kolega i może koledzy Twoich kolegów, ale jakieś mam takie
    niepokojace przeczucie, że 90% populacji nic nie kupi i się zadowoli co
    nielegalnie skopiowało.
    Poza tym, tak MZ nie Twój interes dbanie o potencjalne zyski innej osoby
    bez zapytania jej o zgodę. To ponownie, z czysto etycznego p. widzenia.

    A czy teraz pojawi się może biblijny argument?

    --
    Marcin