  • Data: 2008-06-14 14:05:32
    Temat: Re: Czy jesli ktos xeruje... naruszając prawa autorskie
    Od: T <...@t...warszawa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User pisze:

    > Ale prowadził kiedyś.

    Po pierwsze pisałem o innej sytuacji, inwestor musiałby być niespełna
    rozumu, żeby patrzeć na liczbę pirackich kopii programu w Japonii
    odnośnie firmy prowadzącej sprzedaż wyłącznie w Polsce. A gdyby nawet
    patrzył, to byłby to raczej plus, niż minus.

    Podobnie jest z produktami już nie sprzedawanymi.

    > Dlatego np. Microsoft nadal ściga ludzi
    > używających pirackich Windows 95/98, czy choćby 3.11.

    Tak, tak, "walczy" niezwykle wprost aktywnie. Przecież MS praktycznie nie
    walczy z żadnym piractwem, nawet do końca nie zablokowali aktualizacji
    przez internet nielegalnych kopii swoich produktów co jest bajecznie
    proste.

    --
    http://tomasz.warszawa.pl