  • Data: 2023-12-22 13:54:51
    Temat: Re: Czy Holocaust był niemieckim ludobójstwem (tylko) WYZNANIOWYM? [Was: a w Sejmie sie dzieje]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2023 o 11:53, Olin pisze:

    > Jak nie napisałeś, skoro napisałeś:
    > **************
    >
    > Ale żydzi mieli po wojnie lepszy marketing... Tak jak na to z
    > perspektywy siedmiu dekad popatrzyć, to mądrze robiony marketing
    > historyczny popłaca...
    > **************
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/whDdCgnLD
    qw/m/ADlrd9g9AwAJ

    No i?

    Dla jasności zacytuje do czego się odnosisz:

    "Ale Polaków przeżyło jednak więcej niż 1%, więc Shrekowe opowieści, że
    za okupacji los Polaków i Żydów był podobny"

    > No to spoko; po prostu należało dostosować się do prawa.

    Jedni tak, drudzy nie. I polacy i żydzi i inne narodowosci (nawet wsród
    niemców byli bohaterowie). Nie każdy jest bohaterem. Nie od każdego
    można wymagać. Prostuję tylko jakoby wystarczyło nie donosić i spoko...
    Masz letko romantyczne postrzeganie wojny i okupacji. W zasadzie przy
    takim idealistycznym i bezkompromisowym podejściu wspartym przecież
    konwncjami dotyczącymi prowadzenia wojny to dziw, że się na ochotnika na
    ukrainę nie zgłosiłeś na ochotnika - przecież słuszna sprawa a ruskim
    (podobnie jak niemcom w czasie wojny) wystarczy w razie wtopy odmówić i
    pouczyć ich że źle robią - wtedy się opanują, przeproszą i odpuszczą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!