  • Data: 2006-06-15 11:01:32
    Temat: Re: Czy Giertych odda mi 3000
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e6pv4b$e2f$1@atlantis.news.tpi.pl jarekku
    <j...@r...alpha.net.pl> pisze:

    >W ubiegłym roku Żona ukończyła podyplomowe studia zaoczne, uprawniające ją
    >do nauki przedmiotu "Wiedza o społeczeństwie" Koszt studiów 3000 pln
    >ponieśliśmy z rodzinnego budżetu. Dzisiaj przeczytałem w telegazecie, że
    >wicepremier i minister Roman G. likwiduje nauczanie przedmiotu. Czy
    > powinien oddać nam pieniądze.
    Oczywiście, że tak. Natomiast Twoja żona powinna oddać dyplom ukończenia
    tych studiów oraz niezwłocznie zapomnieć wszystko, czego się tam nauczyła (o
    ile się nauczyła czegokolwiek). Fakt całkowitego zapomnienia należy
    udokumentować.

    > Mimo sarkazmu pytam poważnie.
    A wygląda, jakbyś jaja sobie robił.
    Złą inwestycję poczyniliście i tyle. Pretensje do siebie.

    Jotte