  • Data: 2006-06-16 13:09:44
    Temat: Re: Czy Giertych odda mi 3000
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości
    news:e6stl6$nnu$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A więc bliższy Tobie przykład,- załóżmy, że uczęszczałeś na płatny kurs
    > zastosowań programu X.01. Ukonczyłeś go i liczysz na dochody związane ze
    > stosowaniem nabytej tam wiedzy. Tymczasem producent wypuszcza nową,
    > rewelacyjną wersję programu X2.0 i wszyscy się na to przesiadają, a Ty w
    > związku z tym nie masz tylu klientów, na ilu liczyłeś. -Czy wg ciebie
    > producent oprogramowanie powinien Ci wyrównac straty;-)

    X.02 jako nastepca pewnie ma 90% funkcjonalnosci X01 , zreszta w IT wszystko
    ewoluuje, i to bierze sie pod uwage wybierajac ten kierunek studiow - to raz

    po drugie z pewnoscia nie WSZYSCY od razu przesiada sie, chociazby z racji
    finansowych, zatem pozostaje duza grupa potencjalnych klientow.

    jakos to ze jest nowy wspanialy dotnet, nie powoduje ze w Javie nie tworzy
    sie oprogramowania dla baardzo powaznych klientow, PHP i perl tez jeszcze
    nie umarly i przynosza dosc duzy dochod na rynku IT, a Oracle mimo
    posiadania wersji juz bodajze 11 a na pewno 10g w DUZYCH instytucjach jest
    wciaz na etapie migracji z 8->9 , czyli ok 2 generacje do tylu.

    porownanie wersjonowania oprogramowania do zlikwidowania z dnia na dzien
    przedmiotu dla ktorego trzeba bylo konczyc SPECJALNY kurs, jest
    nieporozumieniem...

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot