  • Data: 2006-06-15 10:53:29
    Temat: Re: Czy Giertych odda mi 3000
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości
    news:e6q8gq$rgl$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl> napisał w wiadomości

    > A ja poważnie jestem przerażony, że tacy (tj. o takich predyspozycjach
    > intelektualnych) ludzie nasze dzieci uczą:-((

    przeciez gosc napisal ze po czesci zartuje
    a z druugiej strony - w pelni uzasadnione pytanie.
    jezeli PANSTWO wymaga ze aby uczyc jakiegos przedmiotu potrzebne sa
    uprawnienia koszxtujace X PLN, po czym nagle z dnia na dzien proponuje
    rezygnacje z nauczania tego przedmiotu, to jest to lekko nie fair

    nie wiem w jakiej branzy pracujesz ale gdyby mi ktos powiedzial ze po to
    przez 15 lat ucze sie / pracuje w IT zeby od jutra zlikwidowano komputery -
    to bym go chyba wysmial ;)

    --
    pozsrawiam
    Cyprian Prochot