  • Data: 2009-01-22 17:18:55
    Temat: Re: Czy 2 miesiące to już zamieszkiwanie?
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gla8ka$sih$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > ...i w tym momencie popełniaja czyn karalny z art. 193kk (naruszenie miru)

    Moim zdaniem nie.
    Popełniają czyn polegający na włamaniu.
    To wszystko. Tam nie było domu (czyjegoś - nie w sensie prawa własności).
    Pusty budynek (czyjś).

    No chyba że urzędnicy tam z oszczędności pomieszkiwali,
    a squatersi przejęli chatę ;)

    Chodzi mi o mir, nie o włamanie, poszanowanie cudzej własności.
    Fajnie jest jak klucz oczkowy zostawiony przez zapomnienie na parkingu
    sąsiad przyniesie nazajutrz bo 'chyba pański bo pan tam grzebałeś'
    albo samemu się go znajdzie po tygodniu.
    Jeżeli sąsiad zatrzyma ten klucz wiedząc że to mój klucz to jest to ok
    (prawnie - karnie, nie moralnie bo pl.soc.prawo) ?

    Pozdrawiam,
    Tomek