    From: niebieski <n...@i...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz,pl.soc.polityka.wybory
    Subject: Re: Czerwony autobus pilnie potrzebny!
    Date: Fri, 23 May 2014 13:36:07 +0200
    <llkq2t$ofb$1@node1.news.atman.pl>
    <537df346$0$2240$65785112@news.neostrada.pl>
    <llkt5k$rhp$1@node1.news.atman.pl> <lllnll$168$3@usenet.news.interia.pl>
    <lllocm$ps6$1@node1.news.atman.pl> <lllpv2$6sh$1@usenet.news.interia.pl>
    <lllr6i$spf$1@node1.news.atman.pl> <llmo03$5f7$1@usenet.news.interia.pl>
    <llmtve$e19$1@node2.news.atman.pl>

    On 23.05.2014 09:39, Andrzej Lawa wrote:

    > Z twojej strony to nie jest ironia tylko chamstwo na poziomie tępawego
    > gimnazjalisty - najpierw nie rozumiesz metaforycznej uwagi, że spamujesz
    > urojeniami na poziomie czapeczki z folii aluminiowej a potem fikasz.

    "aluminiowa czapeczka". "szczylku" "fikasz" - nie dziw sie, że cię nie
    traktują poważnie. To nie ja używam języka gimnazjalisty, tylko ty.

    > [ciach]

    pl.soc.prawo - "Prawo na co dzien - dyskusje, porady, opinie."

    Człowiek walczący z wymiarem sprawiedliwości, lądujący w szpitalu z
    zawałem serca dzień po złożeniu w prokuraturze oskarżenia wobec ludzi z
    najwyższych szczytów władzy w Polsce poruszył mnie i wydał mi się na
    tyle związany z tą grupą, że ten wpis umieściłem.
    Ty zamiast odnieść się do tego merytorycznie, po chamsku zacząłeś mnie
    prowokować i sprowadziłeś wątek do absurdu.

    Teraz wyciąłeś sedno mojego wpisu:

    "Dobra. Chcesz dalej iść z powagą w te klimaty absurdu? OK - w takim
    razie wskaż którymi słowami uraziłem twą rodzinę. Ja twierdzę, że tego
    nie zrobiłem. Proste pytanie - proszę o prostą odpowiedź, bez próby
    ucieczki w jakieś psychologiczne analizy"

    --
    niebieski