  • Data: 2014-05-23 14:34:00
    Temat: Re: Czerwony autobus pilnie potrzebny!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2014 13:36, niebieski pisze:

    > "aluminiowa czapeczka". "szczylku" "fikasz" - nie dziw sie, że cię nie
    > traktują poważnie. To nie ja używam języka gimnazjalisty, tylko ty.

    Staram się używać języka zrozumiałego dla rozmówcy - to chyba oczywiste.

    > pl.soc.prawo - "Prawo na co dzien - dyskusje, porady, opinie."
    >
    > Człowiek walczący z wymiarem sprawiedliwości, lądujący w szpitalu z
    > zawałem serca dzień po złożeniu w prokuraturze oskarżenia wobec ludzi z

    Przeczytaj to "oskarżenie"... Toż to podręcznikowy "syndrom aluminiowej
    czapeczki": uzasadnia swoją teorię korupcji tym, że został uniewinniony
    i rzekomo jakieś dokumenty są w archiwum prokuratury. To ma być
    uzasadnienie??

    A zawał? Pieniacz z niego większy ode mnie (hej, mogę być samokrytyczny
    ;) ) a przy tym starszy i sporo tłustszy - zawału należało wręcz
    oczekiwać. Ale ty oczywiście sugerujesz swoimi opowiastkami, że to
    "służby" mu ten zawał zrobiły...