  • Data: 2014-05-23 16:03:16
    Temat: Re: Czerwony autobus pilnie potrzebny!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2014 14:44, niebieski pisze:

    > To twój język, nie mój.

    Zacząłem od aluminiowej czapeczki - co jest powszechnie znanym i
    używanym przez wszystkich synonimem "to jest na poziomie kompletnie
    oszalałych teorii spiskowych typu spisek płaskiej Ziemi". Potem,
    gimbusie, wjechałeś na rodzinę - ale czego można się spodziewać po
    fanboju JKM.

    [ciach]

    > Tak. Zobaczymy co z tego wyniknie. W każdym razie, z tego co widać,
    > dokument został złożony do prokuratury. Czekamy na rozwój wydarzeń.

    Odmowa wszczęcia postępowania z powodu praku jakiegokolwiekkonkretnego
    uzasadnienia.

    Dodatkowo na miejscu prokuratury wszcząłbym postępowanie w sprawie
    fałszywego/dowcipnego zawiadamiania o nieistniejącym przestępstwie -
    gdyby uzasadnienie miało choćby cień logiki byłby kryty bo np. "źle
    ocenił dowody". A tak się pięknie podłożył.

    ROTFL

    Jesteś skrajnie dziecinny.