  • Data: 2014-05-26 15:07:36
    Temat: Re: Czerwony autobus pilnie potrzebny!
    Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.05.2014 14:05, Andrzej Lawa pisze:

    > Uuu, proszę - duch Goebbelsa silny u popleczników JKM.
    >
    > Odnosiłeś się do mojego tekstu:

    Tak. Zacytowałem tylko ten fragment, abyś mógł to rozwinąc dalej i
    oznajmić wyszeptany przez aluminiową czapeczkę wyrok sądu.

    > A teraz przeskoczyłeś do innego fragmentu, notabene WYRWANEGO z
    > kontekstu, co znacząco zmieniło ton wypowiedzi.

    Nie. Nie przeskoczyłem. Tutaj, w tym fragmencie, oznajmiłeś uzyskane od
    aluminiowej czapeczki informacje o tym co zrobi prokurator. To mnie
    skłoniło do poproszenia, abyś w odniesieniu do dalszej, zacytowanej
    przeze mnie wypowiedzi podał czapeczkowy wyrok sądu.

    To ty manipulujesz, nie ja. Przestań mataczyć, bo to już mnie nudzi.

    --
    niebieski