  • Data: 2002-12-15 19:49:56
    Temat: Re: Cyfra+ - jak walczyc?
    Od: "Michal Krawczyk" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam> wrote in message
    news:atiljj$hci$1@news.tpi.pl...

    > Można, pod warunkiem że wynika to albo z przepisów prawa, albo z samej
    > umowy. Zauważ, że gdyby tak nie było, to doszłoby do potwirnego
    zamieszania.
    > Gość pożycza od Ciebie samochód, a następnie wypowiada Ci umowę i ...
    > samochodu nie oddaje, bo umowa nie obowiązuje.

    Rozumiem, ze mam prawo domagac sie nawet sadownie zwrotu samochodu - bo jest
    moja wlasnoscia. Tak samo C+ moze chciec ode mnie dekodera - OK.
    Ale co z kara umowna? Mozna naliczyc jaka sie chce na podstawie "Regulamin
    swiadczenia uslug" + "Cennik"?

    > nota
    > A tego, to już do końca nie rozumiem. Domyślam się, że nota obejmuje kilka
    > należności. Faktury wysłali Ci pocztą wcześniej. Nie mogą wystawić drugiej
    > faktury zbiorczej na te należności, bo musieliby zapłącić dwa razy VAT.

    Nie - to nie za naleznosci. Te sa zaplacone, w terminie i OK.
    Dostalem swistek z napisem "nota ksiegowa" na kwote 300 zl tytulem "kara
    umowna za nieterminowy zwrot formularza sprzetu". Nie wczytywalem sie
    jeszcze w przepisy dot. podatku dochodowego oraz VAT ale nie wydaje mi sie,
    zeby "kary umowne" byly z nich zwolnione... :)

    > Powinni Ci być wdzięczni.

    Tak napisalem bo poczulem sie potraktowany jak zlodziej...

    Tak tez zrobie. Dzieki za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Michal