    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Coś mocno wyspecjalizowane to forum...
    Date: Sun, 06 Sep 2009 19:48:26 -0500

    Monika wrote:

    > Moja postawa nie od razu była taka, jaka jest. Wysłałam swój post raz -
    > cisza, dopiero za drugim razem odezwał się jedynie Gotfryd. I ty
    > nazywasz to postawą roszczeniową?
    > Chyba bardziej "rozczarowaniową".

    Do kwadratu.

    > Czy próbowałeś mi pomóc, skoro poczułeś się tak urażony?

    Nie. Bo nikt tu nie dyżuruje i nie czyta wszystkich postów, a jak czyta
    to nie na wszystkie mu się chce odpowiedzieć. Wariatów, po za kilkoma
    wyjątkami to nie ma.

    > Dopiero moja
    > krytyka wyciągnęła Cię z ukrycia...

    bo dopiero wtedy przycztałem twój post

    > Więc sam chyba rozumiesz, że nie
    > bardzo mam za co Ci dziękować, ani nikomu oprócz Gotfryda...

    Alez ja od ciebie żadnych podziękowań nie oczekuję. Inni też nie. To co
    robią robia to dla samych siebie, a nie za podziękę.

    Jeśli nikt nie odpowiedział, to znaczy, że nie wiedział lub mu się nie
    chciało.
    przyjmij do wiadomości, że obowiązku odpowiadania na twoje posty nie ma.