  • Data: 2009-09-07 02:10:07
    Temat: Re: Coś mocno wyspecjalizowane to forum...
    Od: Monika <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Jeśli nikt nie odpowiedział, to znaczy, że nie wiedział lub mu się nie
    > chciało.
    > przyjmij do wiadomości, że obowiązku odpowiadania na twoje posty nie ma.

    No widzisz... Sam potwierdziłeś moje słowa o wysokiej specjalizacji,
    albo ignorancji, że o braku dobrej woli nie wspomnę, tego forum. Ups -
    przepraszam - grupy dyskusyjnej...
    A do której grupy Ty się zaliczasz - do tej, którzy nie wiedzą, czy do
    tej, którym się nie chciało?

    Monika

    P.S. I dziękuję za zwrócenie uwagi. Następnym razem, kiedy będę pisała
    na grupę, postaram się pamiętać, że mój problem może być zlekceważony.
    Ale cóż, każdy kij ma dwa końce...