  • Data: 2007-07-30 12:22:55
    Temat: Re: Co zrobić bankowi?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Jul 2007 13:57:15 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Wpłacenie ostatnie raty jest równoznaczne z zamknięciem kredytu.

    Ostatniej raty - ale wg ich planu ratalnego.

    > Pytałem, czy mogę nadpłacać, nie widzieli problemu, więc o co biega?

    Jakby ktoś mnie zapytał czy chcę pieniądze to też bym brał ;-)

    > Spłacałem terminowo, każdą ratę i byłem informowany przez telefon o
    > nadpłacie.
    > Pani powiedziała, że mogę spłacić wcześniej kredyt.

    Mi też mówili to co Tobie - tyle że przed spłatą poszedłem jeszcze
    pogadać co i jak (nie mam głowy do finansów więc wolałem być ostrożny).
    No i słusznie zrobiłem bo przegapiłem że do spłaty jest osobne konto
    bankowe na które trzeba wpłacić i dopiero z niego automatycznie
    przenoszą na główne od razu rozliczając kolejne raty - dzięki czemu
    już po tygodniu miła pani zadzwoniła zapytać co z nadpłatą (wpłaciłem
    o jedną ratę za dużo) i jeszcze chwilę później dostałem pisemko z
    informacją że kredyt jest spłacony i mogę wykreślić bank z hipoteki.
    Dodam jeszcze że pani która była bardzo milutka gdy staraliśmy się
    o kredyt (bo z tego ma prowizję), podczas pytania o spłatę traktowała nas
    już jak intruzów odpowiadając bardzo zdawkowo - i tak musiałem wczytać się
    w umowę.

    > Po jaką cholerę wysyłają jakiś pin do karty i informują, że przyjedzie
    > jeszcze jakaś karta VISA?
    > Niczego takiego nie chciałem!

    Ostatnio to standard - raz dostałem taką kartę bez zapowiedzi z banku
    (posłużyła jako skrobak do zamarzniętych szyb), a drugą chcieli wcisnąć
    przy kredycie (od razu przy podpisywaniu umowy) - musiałem specjalnie
    zaznaczać że nie chcę żadnej karty.

    Pozdrawiam,
    Henry