  • 1. Data: 2007-07-26 14:02:31
    Temat: Co zrobić bankowi?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    W grudniu 2005 wzięty został mały ~1000zł kredycik na zakup elektroniki.
    Kredycik został spłacony wcześniej po wcześniejszym poinformowaniu o tym.

    Tydzień temu przyszły dwa listy, jeden z blankietami wpłat, drugi z
    jakimś kodem.

    To chyba nękanie?

    zyga

  • 2. Data: 2007-07-26 14:06:14
    Temat: Re: Co zrobić bankowi?
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> napisał

    > To chyba nękanie?

    Tak

  • 3. Data: 2007-07-26 15:26:03
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2007 16:02:31 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > W grudniu 2005 wzięty został mały ~1000zł kredycik na zakup elektroniki.
    > Kredycik został spłacony wcześniej po wcześniejszym poinformowaniu o tym.

    Ale dostałeś potwierdzenie że kredyt już jest spłacony?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 4. Data: 2007-07-26 20:26:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> wrote in message
> [...]
    >
    > Tydzień temu przyszły dwa listy, jeden z blankietami wpłat, drugi z jakimś

    tak, grupy

  • 5. Data: 2007-07-27 00:01:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> napisał w
    wiadomości news:f8a9jb$6lf$9@atlantis.news.tpi.pl...

    Skoro kredyt jest spłacony, to najpewniej doszło do jakiejś pomyłki. tej
    pomyłki nikt z czytaczy tej grupy nie jest w stanie wyjaśnić i niestety
    musisz zwrócić się w tej sprawie do banku.

  • 6. Data: 2007-07-27 07:01:30
    Od: "Andrzej" <a...@r...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> napisał

    > Tydzień temu przyszły dwa listy, jeden z blankietami wpłat, drugi z jakimś
    > kodem.
    >
    > To chyba nękanie?

    Ja mialem to samo z Sygma. Sprawe oddalem do arbitra
    sadowego. 3 miesiace walczylem z nimi i nic nie zdzialalem.
    Sa wyjatkowo oporni na argumenty...

  • 7. Data: 2007-07-27 07:02:01
    Od: "Andrzej" <a...@r...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > tak, grupy

    jesli nie masz nic do powiedzenia "specjalisto"
    od siedmiu bolesci to lepiej zamilcz,
    bo po raz kolejny siejesz zamet.

  • 8. Data: 2007-07-27 10:56:11
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    > Ale dostałeś potwierdzenie że kredyt już jest spłacony?

    Nie, skoro pieniądze były wpłacane, a stan kredytu monitorowany.

    Po roku przysyłają blankiety do wpłat!
    Nie ścigaliby wcześniej?
    Dla mnie to próba wyłudzenia i nękanie.

    zyga

  • 9. Data: 2007-07-27 10:57:52
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    > Ja mialem to samo z Sygma. Sprawe oddalem do arbitra
    > sadowego. 3 miesiace walczylem z nimi i nic nie zdzialalem.
    > Sa wyjatkowo oporni na argumenty...

    Że co? Nic nie zdziałałeś?
    A dowody wpłat?

    Dlaczego ja mam teraz marnować czas i pieniądze, by coś udowodnić?

    zyga

  • 10. Data: 2007-07-27 11:26:41
    Od: "Andrzej" <a...@r...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> napisał

    > Dlaczego ja mam teraz marnować czas i pieniądze, by coś udowodnić?

    Problem polega na tym, ze nie chcieli honorowac kser,
    faxow i tak dalej. A jechac do Warszawy na ulice Suwak (!)
    nie bardzo mi sie chcialo. Troche za daleko mieszkam.

    Nie zlicze ile faksow i listow wyslalem. W koncu oddalem
    sprawe do arbitra - ja mam dosyc.

    Ile mozna udowadniac, ze kredyt splacilem ???