    From: hankajoanka <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z moimi pieniędzmi??
    Date: Sat, 26 Apr 2008 02:59:29 -0700 (PDT)

    Tak tylko teraz pytanie jak sie do tego ustosunkowac.
    Pieniadze ktore byly zainwestowane w akcje przez 2 lata na siebie
    pracowaly. Ich stan powiekszyl sie o kilka tysiecy .jeszcze nie dawno
    wspominal ze da mi tyle ile zostalo za mieszkanie zaplacone. bez
    odsetek ktore urosly przez 2 lata.
    Ale dlaczego? skoro to moja gotowka powodowala to ze narosły procenty.
    maz nie chce mi ich oddac.
    nie chce mi pokazac rowniez wyciagow ani salda z tego rachunku.
    konto w Biurze Maklerskim stoi tylko na niego. nie jestem
    wspolwlascicielem ani nie jestem upowazniona.czy jako małzonka mam do
    tego prawo?
    jak od niego to wyegzekwowac?
    Wiem jeszcze jedno, ze jesli pieniadze zostaly w cos zainwestowane lub
    ulokowane to nie ma do nich tymbardziej praw.
    ale co z ulokowaniem jesli zorobil to tylko na swoim rachunku?

    Jakie przepisy to reguluja?
    On mnie ciagle straszy ze mi nie da pieniedzy ze sad zrobi podzial
    majatku.
    We wniosku rozwodowym ktory zlozylam i przy wspolnym oswiadczeniu u
    adwokata potwierdzilismy ze dokonalismy miedzys oba podzialu majatku
    (rozwod bez orzekania o winie)
    i co teraz jesli po rozwodzie on wniesie sprawe o podzial?
    koszty procesu podzialu majatku jest platny po 50% dla kazdej ze
    stron.
    ja jestem przeciwna poniewaz nie stac mnie na to i nie chce sie w to
    mieszac.

    zupelnie nie wiem co robic i jak postapic.
    doradzcie cos