    From: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co można robić z ogólnie dostępnymi danymi w Sieci
    Date: Wed, 23 Aug 2006 12:08:53 +0200

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > fprct napisał(a):
    >
    > .

    > Jedynie za zgodą właściciela strony, z której chcesz czerpać treści

    > Prawo autorskie, rozpowszechnianie utworu, jego modyfikacja.
    >
    > M.
    Ale czy aby napewno?

    Z opisu fprct wynika iż jego program działałby na zasadzie
    specjalizowanej przeglądarki WWW która z całości informacji HTML
    wyświetla tylko wybrane elementy (treści) oraz przywiązana jest
    wyłącznie do jednego zbioru url'i.

    Weź pod uwagę iż program ten nie rozpowszechnia treści chronionych
    prawem autorskim, więc jego działania są w pełni legalne i co więcej ma
    prawo pobierać dowolne opłaty za wykorzystanie takiego programu (pod
    warunkiem że jest jego autorem :)).

    Tak więc fprct, do dzieła, pisz programy i zarabiaj na chleb...

    pozdr

    Radek