    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co moze student
    Date: Tue, 14 Jun 2005 22:31:23 +0200

    Użytkownik "Michu" <mondio@!wp.pl> napisał w wiadomości
    news:d8n9k3$4e2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > 90% roku nie zdalo tego egzaminu, czy myslicie, ze da sie cos z tym
    zrobic??

    Należy skierować do dziekana petycję. Nie jest normalnym sytuacja, gdy
    90% studentów nie zdaje egzaminu. To na odległość "śmierdzi". Albo
    zajęcia były prowadzone na niewłaściwym poziomie, albo wymagania
    egzaminacyjne bezsensowne. Zresztą, na normalnej uczelni dziekan
    powinien sam zareagować. Miałem podczas studiów raz taką sytuację, gdy
    na 3 semestrze nagle zmienił się wykładowca i z około stuosobowego roku
    zdało kilka osób. Wywieszono wyniki na tablicy ogłoszeń. Nim ktokolwiek
    zdążył zrobić cokolwiek, a przede wszystkim nim oceny wpisano w indeksy
    i karty egzaminacyjne, dziekan unieważnił egzamin. Przeprowadzono
    ponownie pierwszy termin i egzaminowali inni wykładowcy. czy i jakie
    reperkusje spotkały tego feralnego wykładowcę, to nie wiem, bo studentów
    o tym nie poinformowano. Oficjalna wersja była taka, że po prostu uznano
    wyniki za błędne i tyle. Nikt nie dociekał. Nic mi również nie wiadomo,
    by ktokolwiek ze studentów jakoś tam reagował czy się skarżył. To się
    odbyło dosłownie w kilka godzin. Wywieszono wyniki i uniknęły po chwili
    wraz z wywieszenie ogłoszenia o powtórce egzaminu.