  • Data: 2009-05-11 11:48:50
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: "Gan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bylem przygotowany na takie sytuacje i potraktowalem go
    > paralizatorem. Oczywiscie jego malzonka krzyk, kupa ludzi, po jakims
    > czasie
    > przyjechala policja.

    Jak to wyglądało - kopnął Cię i chciał dalej bić? Czy kopnął Cię a ty
    postanowiłeś, że w ramach sprawiedliwości społecznej oddasz mu
    paralizatorem?
    Pytam, żebyśmy mogli stwierdzić czy są jakieś szanse na obronę konieczną.
    Póki co MZ masz marne szanse na wywinięcie się - narazie wygląda to jak
    samosąd. Facet pewnie się rozchoruje, jak będzie miał trochę głowy na karku
    to dozna rozstroju zdrowia powyżej 7 dni i pewnie okaże się, że do końca
    życia ma bóle głowy i w ogóle jest niezdolny do pracy ;).
    Jeżeli nawet obrona konieczna to użycie niewspółmiernych środków pewnie.
    W zasadzie dobrze Wam tak obydwu.
    g.