  • Data: 2009-05-11 12:02:04
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Za samo uszkodzenie mienia? Dobry pomysł, ale - jak napisałem w poście
    > obok - nie wykluczone, ze pytający dopuścił się przestępstwa. Na miejscu
    > patrolu interweniującego nie zaryzykowałbym mandatu.

    Ja spuszczanie powietrza z kół samochodu zakwalifikowałbym jako
    wykroczenie z art. 107 kw

    Kto *w celu dokuczenia innej osobie* złośliwie wprowadza ją w błąd lub
    *w inny sposób złośliwie niepokoi*,
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze
    nagany.

    Wkleiłbym bym panu mandat i tyle. I tak winna się zachować policja.

    A w przypadku gdyby jego zachowanie można było potraktować jako
    przestępstwo (np. jakieś uszkodzenie ciała w związku z tym
    paralizatorem) to mamy art. 10 kw.

    --
    @2009 Johnson