  • Data: 2007-08-19 13:30:56
    Temat: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:fa9de3$pfi$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z niedziela, 19 sierpnia 2007 14:12
    > (autor swen
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <EsWxi.8097$ka7.3885@newsfe4-gui.ntli.net>):

    > Owszem, każdy. Nie da się żyć bez zobowiązań. Masz takowe wobec różnych
    > instytucji a czasami także wobec osób fizycznych.

    Nie, niekoniecznie.

    > Z jednoczesną obawą przed tym, że ktoś się o tym dowie? Nie bardzo, poza
    > Programem Ochrony Świadków, ale tu trzeba i tak współpracować z ONYMI.

    A niby dlaczego Panstwo ma wiedziec gdzie mam ochote sie zesrac? Mam
    bardziej doslownie?
    Czy wszedzie musze sie podpisywac, meldowac, prosic o zezwolenie ect gdzie
    kolwiek mam chec isc?
    Ty naprawde juz przesiakles niewolnictwem. Dla ciebie zycie bez podpisu,
    numerka, zezwolenia, dokumentu to utopia, dzungla w ktorej bys zginal - ty
    musisz mkiec kogos kto bedzie ci wskazywac co masz robic!

    > Jak każdy.

    Nie. Nie przyrownuj do siebie innych.

    > To może załóżcie własne państwo? Bo jak na razie żadne nie pasuje do
    > Twojej
    > wizji rupta co hceta.

    To nie jest "rubta co chceta" nie mieszja pojec, rubta co chceta wcale nie
    jest przeciwnienstwem do inwiligacji.
    Poczytaj wiecej na ten temat. I zacznij myslec samodzielnie a nie poprzez
    ramki ekranu tivi.

    > No pacz, to ty zepsułeś PRL? No i co? teraz uciekłeś do UK, narzekasz na
    > obecny rząd, który wywalczyłeś? Hm... Tak ładnie żarło i zdechło?

    Nie ja a moje pokolenie razem. Ucieklem, bo nie o taka Polske walczylismy -
    ty tego nie zrozumiesz.
    Obecny rzad nie jest rzadem o ktory walczylismy wspolnie. Jak wyzej -
    poczytaj wiecej na te tematy.
    Bo twoja wiedza jest wylacznie telewizyjna.