  • Data: 2007-08-19 17:40:32
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fa9uir$fik$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz to chyba tylko w Polsce jest, że rząd, policja urzedy to Oni a ludzi
    > to My.

    Bo tylko w Polsce rządy spiskują przeciwko obywatelom, wprowadzając
    niejasne prawo, tylko w Polsce policja jest nie po to aby chronić, a tylko
    po to aby zasilać budżet za pomocą bloczka mandatowego. Tylko w Polsce gnoi
    się spokojnego obywatela za bzdury i w imię statystyk, natomiast prawdziwymi
    problemami nie zajmuje się. Tylko w Polsce spokojny młodzieniec pijący piwo
    w oczekiwaniu na pociąg jest większym wrogiem publicznym, niż żul szczający
    na dworcową ścianę pod bacznym okiem SOK, udającego, że niczego nie widzi,
    bo przecież o ile prościej i przyjemniej jest zgarnąć intelektualistę
    studencika i wypisać mandat za 100 zł, niż wywalić z dworca śmierdzącego,
    szczającego żula, który i tak za 2 godziny tam wróci.

    > A ktoś k..wa na ten rzad głosował. To twój rząd a nie ich i to ty sam
    > sobie wybrałeś ludzi którzy takie prawo ustalają.

    Nie ja. Tzn. na wyborach byłem, ale na POPis nie głosowałem.