  • Data: 2007-08-19 16:28:57
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fa58k0$4g2$1@inews.gazeta.pl...

    > Ależ przecież mieli 7 lat na to i co? I dupa. Każdemu to zwisało do końca.

    A dlaczego by miało nie zwisać? Nowy DO jest widocznie do szczęścia
    potrzebny rządowi, a nie ludziom. Podobnie jak fartuszki Giertycha.

    > To nie jest tak, że nie dało się tego załatwić bez stania w kolejce.

    Mylisz kwestie, zamiast pytania "jak wymienić, żeby było sprawnie",
    postaw sobie pytanie "po co wymieniać".

    > I to nie młodzi, którzy po raz pierwszy rozliczają się z podatku, tylko
    > stare woły, które przerabiają to co roku.

    Bo te stare woły muszą zapewne dopłacać do podatku, a ustawa jest
    sformułowana tak głupio, że obowiązek dopłaty powstaje z dniem złożenia
    PIT-a. Więc ja się nie dziwię, że są ludzie co wolą dopłacać, często grubą
    kasę, na koniec kwietnia, zamiast na początku stycznia.