  • Data: 2007-08-19 16:39:27
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:fa6nq5$et4$3@news.onet.pl...

    > I bardzo dobrze. Stary DO był niewygodny i wkurzał jak mało. Nowy leży
    > sobie
    > ładnie z kartami....

    No więc jak Cię wkurzał, to sobie wymieniłeś. Jeśli ja lubię
    fotografować np. pociągi, to znaczy, że Ty też musisz to lubić? Są różne
    gusta, kto chciał to sobie wymienił, a po co przymuszać do tego kretyńskiego
    obowiązku tych, których stary dowód osobisty nie wkurzał?

    > No i? Prawo jazdy też mam bezterminowe, a mogą mi je zabrać.

    Rozumiem, że to kolejny powód do twojego szczęścia? Już wiem, dlaczego
    pozostał z Ciebie Wrak Tristana.

    > Ja pierdzielę, jacy ONI?

    Oni, bo ja np. na PoPis nie głosowałem.

    > Tak. ONI. Oni są wszędzie. Nie otwieraj lodówki. Oni tam są.

    Pewnie że są, w imię ogólnopolskiej akcji uszczęśliwiania narodu, nawet
    na prąd akcyzę i VAT nałożyli.
    Może już czas aby koło się zatoczyło i w imię tej szczęśliwości wprowadzić
    przymusowy chleb na kartki? W końcu teraz tyle pieczywa się marnuje....
    Coraz więcej idiotycznych przepisów, koncesji i zezwoleń w imię ogólnej
    szczęśliwości narodu, aby z narodu pozostał.... Wrak Tristana.