    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jak skonczylo sie OC ?
    Date: Sun, 24 Sep 2006 12:01:54 -0500

    Fantom wrote:
    > Witam
    > Co sie dzieje jak skonczyla mi sie umowa OC na auto ?
    sama się przedłużyła na następny okres.
    Żeby wygasła należy to zrobić na 30 dni przed końcem terminu polisy.

    > - Automatycznie musze isc podpisac kolejna z poprzednim ubezpieczycielem,
    > czy tez moge isc do dowolnego ?

    j.w. sama się podpisała.
    Jak pójdziesz do innego to będziesz miał dwie i obie bedziesz musiał
    zapłacić.

    > - Musze placic od momentu zakonczenia starej cz od momentu podpisania nowej
    > ?
    pytanie bezprzedmiotowe

    > Auto stalo wogole nie jezdzone, skonczylo sie ubezpieczenie i przeglad (ten
    > juz zrobilem).
    > Aby bylo trudniej, tak naprawde nigdy z aktualnym ubezpieczycielem nie
    > podpisalem umowy. Otrzymalem ja od poprzedniego wlasciciela i zostawilem.

    j.w.
    sama się podpisała.
    Miałeś zdaje się 30 dni od monetu zakupu na zerwanie umowy. Teraz już
    cię obowiązuje.
    Jak nie dostałeś nowej polisy to się o nią upomnij, bo jak najbardziej
    ją masz tylko ci ubezpieczyciel nie przysłał.
    Może poprzedni właściciel nie zawiadomił o sprzedaży pojazdu.