  • Data: 2006-09-24 16:26:30
    Temat: Co jak skonczylo sie OC ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Co sie dzieje jak skonczyla mi sie umowa OC na auto ?
    - Automatycznie musze isc podpisac kolejna z poprzednim ubezpieczycielem,
    czy tez moge isc do dowolnego ?
    - Musze placic od momentu zakonczenia starej cz od momentu podpisania nowej
    ?

    Auto stalo wogole nie jezdzone, skonczylo sie ubezpieczenie i przeglad (ten
    juz zrobilem).
    Aby bylo trudniej, tak naprawde nigdy z aktualnym ubezpieczycielem nie
    podpisalem umowy. Otrzymalem ja od poprzedniego wlasciciela i zostawilem.

    Fantom