  • Data: 2010-02-12 10:16:45
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: Nasir <arkadiusz.witek@kia./skasuj/com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, nie to że chodzisz o 4 do supermarketu na zakupy nazwałem patologią
    > lecz to, że są takie supermarkety. :)

    Gdyby nikt nie przychodził o tej porze do sklepów to raczej nie było by
    takich godzin otwarcia, no ale może się mylę. Nigdy nie prowadziłem
    sklepu. :)
    Powinno się to opłacać skoro właściciela stać na opłacenie kosztów
    funkcjonowania interesu w tych godzinach.
    No właśnie w gospodarce rynkowej pytanie nie jest czy to normalne, a czy
    to się w opłaca w krótszym bądź dłuższym czasie. Oczywiście pod
    warunkiem że będzie to zgodne z prawem danego kraju :)